"Ya Allah, bantulah aku mengingati-Mu, bantulah aku mensyukuri nikmat-Mu dan bantulah aku untuk mmperbaiki ibadah kepada-Mu. Ya Allah ya Tuhanku, berilah aku taqwa, dan bersihkanlah diriku. Sesungguhnya Engkaulah sebaik-baik yang membersihkan. Engkaulah pelindungku dan pemimpinku."

Isnin, 16 Mac 2009

Akhirnya..hasratku termakbul


urm alhamdulillah

punyalah lame mase yang diambil untuk aku menyiapkan blog yang satu ni..dengan name yg entah ape2..lantak la engkau..hehe

punyelah perasaan ini kupendam sekian lame kerana jeles tengok blog orang len

tapi mcm x yakin pulak ble nk wat blog sndiri.. last2 kuyakinkan jgak diriku ini

maka siaplah blog yang kucipta (bukan dgn sendirinya) ini... hehe..dan ku namekan kau

" PENAKU MENARI"


nape rase kelaka??? umphh diriku yg menaip name tu lagi la rase kelaka..tp mcm ok je..byangkan jelah yang sebatang sedang menari di atas sehelai kertas kosong mencoretkan sesuatu..tak ke mcm btul je name tuh..

1 comments:

harishah halim berkata...

chaiyok!!! :D