"Ya Allah, bantulah aku mengingati-Mu, bantulah aku mensyukuri nikmat-Mu dan bantulah aku untuk mmperbaiki ibadah kepada-Mu. Ya Allah ya Tuhanku, berilah aku taqwa, dan bersihkanlah diriku. Sesungguhnya Engkaulah sebaik-baik yang membersihkan. Engkaulah pelindungku dan pemimpinku."

Rabu, 18 Mac 2009

Shoppingku Kali Ini..



Ermm pade mulenye rase mcm malas je bile mak ajak nak pi shopping..haha..ngantok ( terukkan ) ..tapi mengenangkan kembali banyak barang rasenye perlu dibeli (sebenarnye tak pun) kuturut juga kata emakku itu..tapi dl hati memang nak pi pun..hehe





Hehe..sempat lagi aku berposing kat kedai cuci gambar tue..hehe




Cantikkan kasut2 tue..urm aku beli dua pasang..





Cantikkan beg2 tue..tapi tas tanganku masih baru n cantik lagi..simpanlah dulu niat tue..hehe




Ni adikku punya kerje..nak beli purse la pulak..tapikan purse biru tue macam lawa pulakkan..




Tue la kasut yang aku beli..lawa x??

tue kasut wat jalan..


Ni pulak aku beli khas untuk bawa balik maktab..pakai prep ma..senang..tak payah bertali2..cantik x??hehe






2 comments:

harishah halim berkata...

bestnye!
dh lama x shopping
eh, lawa la baju ekin
hehhehe
*itu yg ditengoknya :P

a!n berkata...

~nie mesty kt sunshine..
~tul x??
~cayalah!