"Ya Allah, bantulah aku mengingati-Mu, bantulah aku mensyukuri nikmat-Mu dan bantulah aku untuk mmperbaiki ibadah kepada-Mu. Ya Allah ya Tuhanku, berilah aku taqwa, dan bersihkanlah diriku. Sesungguhnya Engkaulah sebaik-baik yang membersihkan. Engkaulah pelindungku dan pemimpinku."

Ahad, 13 Disember 2009

BATCH OF EXTREME..no one left behind

Assalamualaikum...Sungguh masih kuingat lagi kenangan aku bersama badan kepimpinan BWP 08/09. Kenangan yang paling kuingati ialah saat kita bersama-sama membersihkan court futsal.Ya Allah, habis basah semua orang tak pasal-pasal sebab semua main air sabun.Encik Che Saiful hafiz pun sekali, tak percaya aku, yelah kan selama ni macam control machokan?hehe look like matured. Actually tak pun..hehe..Aku akan selalu ingat sebab dalam meeting BWP, aku selalu kena marah dengan dia sebabnya aku selalu bercakap dengan setiausaha kami, Cik Mira Afiqah dan bendahari kami, Cik Nik Shahira serta aku juga suka menyampuk. Itu kata Sepop. Kadang-kadang aku bukan nak menyampuk pun, tapi aku nak buat pertanyaan ataupun cadangan.Aku tahu Sepop sengajakan nak sakitkan hatiku.Panas sahaja. Sebaik sahaja balik bilik, akan kujerit puas-puas sebab ketidakpuasan hatiku pada Sepop.Kesian roomate-roomateku.Jadi mangsa.Sememangnya dulu aku menganggap dia musuhku tanpa pengetahuan dia..hehe yelah mana tidaknya asyik bergaduh dari Tingkatan 3 lagi memandangkan kami sekelas.Tak mengapalah dah tinggal kenangan dah..dalam lipatan sejarah dah kan Sepop.Itu dulu, sekarang dah kawan baik dah dengan dia..hehe Sepop Sepop..jangan marah, bukan mengumpat ni, bercerita..hehe

Gambar di bawah dan di atas diambil sewaktu Jamuan Kepimpinan.Ya Allah aku makan, jangan cakap.Dinie la ni ajak aku makan banyak, penuh pinggan kami ambil. Tak mengapa demi makanan yang bolehlah tahan sedap, aku sanggup ketepikan maluku.Hehe tak senonoh punya anak dara.Tapikan Sepop dan Tzen makan lagi banyak sampaikan dah masuk sesi bergambar pun belum berhenti makan lagi.Fidot tukang cover..




MJSC Terendak Batch 22 =)

UltimateSilentz | MySpace Video

3 comments:

Muhammad Firdaus Bin Md Fauzi berkata...

aku?
bkn sahabat?
smpi ati...
=(

RuGGers |8| berkata...

ho3..xhilang lagi mood maktab die..biarkan... n_n

Norashikin Abdullah berkata...

to fidot
ehh asal plak
sbb ko x de dlm pic tu ke
ermm lek la
ye kau shbatku jgak
kuikui

to ruggers[8]
a,aa
blom lg kuikui
nnti2 kot
x tAW ble
ble dh msuk alam bru